söndag 17 augusti 2014

Spännande!

Så var det äntligen dags att börja skolan igen!
Jag har faktiskt väntat och längtat.
Nyfikenheten är svår att hålla tillbaka men samtidigt är jag lite nervös.
Helt plötsligt kommer jag att stå själv framför en helt ny klass, i fyra år har det varit jag och Victoria som välkomnat eleverna efter sommaren och nu får jag stå själv.
Men jag tänker att ni också är lite nervösa?!

Vilken tur att Bureskolans tema för i år är TILLSAMMANS!
Tillsammans med er tänker jag att det kommer bli ett toppenår, ett toppenår för en alldeles ny klass: Diamanten!

Innan vi ses i morgon ska ni få ett litet citat att tänka på:

Jag kan inte göra allt, men jag kan göra något.
Om vi alla gjorde något, skulle vi tillsammans klara allt.
Robert L Schimmel

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar